viernes, 4 de enero de 2019

LA MÀGIA DEL DESTÍ!


Ens vàrem conèixer ja fa anys, quan ereu uns ninets i ninetes que acabaveu d'arribar d'educació infantil. Durant dos cursos vaig tenir la sort de poder compartir moltíssimes vivències amb voltros. També reconec  que vaig ser molt sortada de topar amb un grup de pares i mares sempre disposats a donar una mà.
Però, després de dos cursos, va arribar el dia de dir adéu a una etapa meravellosa de la qual pens que tots, tan voltros com jo mateixa, vàrem aprendre molt, no només continguts sinó també d'altres aspectes de la vida molt més importants que molts continguts del currículum.
Vaig pensar que mai més podria repetir una experiència com aquesta, poder disfrutar tant amb un grup... però el destí és màgic i ha volgut que ens retrobéssim.
Me sent molt orgullosa quan a classe encara me recordau annècdotes viscudes a primer i a segon, quan cantau les cançons que apreníem per recordar continguts treballats, quan me duis manualitats de les que vareu fer amb jo... Hi ha una llista tan inmensa de coses positives que me recorden aquells anys que no acabaria mai.

Ara tots hem canviat, voltros heu tornat nins i nines adults i esteim cursant cinquè d'educació primària. Evidentment, no és el mateix.
Per "culpa" de la vivència més meravellosa de la meva vida, no hem pogut iniciar el curs com més m'hauria agradat.
Però sabeu què? Intentaré que els trimestres que ens queden siguin divertits i molt enriquidors per a tots. 

"Si realment vols una cosa, trobaràs el camí; si no la vols, trobaràs una excusa".

Sabeu que seguiu essent els meus campions, així que agafau forces i endavaaaaant!!! 
Amb les piles ben carregades per afrontar aquest segon trimestre! 

Però una cosa vos vull dir, no canvieu mai perquè TOTS sou fantàstics!

La vostra mestra Sebas.

(La foto és del juny de l'any 2015)




20 comentarios:

  1. Moltes gracies mestra. I quines paraules mes boniques molts de besades
    Llucia Huguet

    ResponderEliminar
  2. Que guapo!!
    M'he emocionat molt!!
    Em tengut una sortada de tenir-te com a mestra, Sebas.
    AINA MARTÍ

    ResponderEliminar
  3. Hem tengut molta sort de tornar-te a tenir.
    Moltes gracies per les teves paraules.

    Sofia Julià

    ResponderEliminar
  4. Ma ancantat molt i esmolta presiose

    Nabil

    ResponderEliminar
  5. Desde que te vaig conexa teng segur que ets I serás la millor mestra T, estim molt una besada
    Cristina Giraldo

    ResponderEliminar
  6. Moltes gràcies per tot.Mai havia tengut una mestra tan guapa i tan guay t'estim molt VICTÒRIA GARCIAS

    ResponderEliminar
  7. Moltes gracis i ja saps que mai oblidarem les cosses que hem passat junts les riaies i les manualitats.

    :Nahla Essaddiki

    ResponderEliminar
  8. Sebas, les teves paraules m'han emocionat tant que m'ha pegat plorera d'emosió. Tú ets la millor mestre del món.

    Pau Lanzós Perelló

    ResponderEliminar
  9. M'ha agradat molt gracies Sebastiana. No duc molt amb tu pero se me ocurriran moltes coses moltes gracies Sebastiana!!!!!

    Dani Febrer Vadell

    ResponderEliminar
  10. Moltes gracies Sebas.Tenc molta sort de tenir-te.
    Ets la millor mestra del mon!!
    Marc Jiménez

    ResponderEliminar
  11. Una de les alegries més grans de la meva vida va ser quan vaig saber que et tornaria a tenir com a mestra.
    Perquè de tot el que hem après amb tu,que no és poc,el més importamt és l'exemple que ens dones per poder ser bones persones.

    Ja que ets dolça,simpàtica,original...i amb tu és taaaaan fàcil aprendre!
    Gràcies per ser com ets,Sebas!

    Carla Janer Ollers.

    ResponderEliminar
  12. Hola Sebastiana, he llegit el teu escrit i m'ha agradat molt. Jo si que tenc sort de tenir-te, gràcies per ensenyar-me tant bé.
    Però si donessis menys deures, tampoc no passa res :).

    MARC LLULL.

    ResponderEliminar
  13. E tengut ganes de plorar Mai tolviderem I si noltros som una pinya tu ets el cor que fa que estiguesim tots felizos

    ResponderEliminar
  14. Gràcies Sebas per les teves paraules💞
    Jo he estat i som afortunat de tenir-te de mestra ! Gràcies per la teva paciència i dedicació a l'hora d'enseñarme i per tots els moments feliços que ens has fet passar !
    Ets sa millor!
    T'estim molt !💖😘

    ResponderEliminar
  15. Gracies mestre mos has ensenyat moltes
    coses i ens em divertit molt amb tu per
    això te donam ses gracies. T'estim molt😘


    Miquel Àngel

    ResponderEliminar
  16. gracies mestra per aquestes paraules tan boniques, no duc molt de temps amb tu pero me diveteix aprenent amb tu, esper que el proxim curs estiguis amb noltros!

    Nico Cebotari

    ResponderEliminar
  17. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  18. Hola ses vostres fotos son super guapes

    ResponderEliminar