martes, 30 de abril de 2019

JA S'HAN ACABAT LES VACANCES!

L'inici després de les vacances ha vengut carregat d'activitats i d'actes.


Ahir vàrem assistir a la representació d'una petita obra de teatre titulada "Jordi era el drac".
A més, avui abans del pati hem celebrat l'acte d'entrega dels premis del III certamen literari. Com ha dit el presentador de l'acte i coordinador de la comissió lingüística, el mestre Joan Pons, enguany el jurat ha tengut molt difícil fer una elecció perquè tots els relats eren molt bons.
Des d'aquí, vull donar l'enhorabona a tots els nins i nines de 5è B per haver inventat i escrit uns contes i unes històries tan guapes i/o originals. Estic molt orgullosa de tots/es!

PD: Recordau que això no acaba aquí. Dijous tots hem de dur una camiseta/jersei de color blanc per anar a la inauguració de les jornades esportives al camp d'esports.

Que passeu un bon dia de festa! 😘














2 comentarios:

  1. Els derrers dies em vàren encantar perque:
    La història/teatre ensenyava una cosa molt important i el concurs literari va ser divertit.
    Em vaig anar a casa ben contenta.

    Carla

    ResponderEliminar
  2. Em va encantar tornar a ser finalista per tercera vegada


    Victòria

    ResponderEliminar